Bu Blogda Ara

7 Şubat 2011 Pazartesi

KARA ORMAN PASTASII:)

(DR.OETKER KaraOrman Pastası) arkasında yazan ayrıntılı tarifiyle kolayca yapabileceğiniz harika bir kutlama pastası...
Ayrıntılı tarifi yazmama gerek yok sanırım çünkü Dr.oetker son derece güzel anlatmış.Paketin içinde un karışımı, toz krema, hatta üstünü süslemek için bitter çikolatası bile mevcut.Ekstradan sadece süt ,sıvı krema(bence gerek bile yok buna ben çok krema sevmem ama hoş bi tat da katmıyor değil),200 ml. vişne suyu(kendinizde hoşaf gibi kaynatıp elde edebilirsiniz),dondurulmuş
vişne(belki buzluğunuzda vardır,bizim vardı çekirdeğini temizledim biraz su ve şekerle hem açılsın hemde ekşiliği azalsın diye kaynattım böylece suyundan da yararlandım), süslemek için krema poşeti (milyoncuda gondol marka 1 tl),kelepçeli kek kalıbı(pasta tabanını pişirmek için) yoksa küçük yuvarlak tepsi yada borcam bile olur yağlamayı unutmayın (ben borcam kullandım ama heryerini iyice margarinle yağladım fırından çıkar çıkmaz büyük pasta tabağına (ısıya dayanıklı olsun) ters çevirdim üzerine de ıslak bez koydum 5 dk. falan bekledikten sonra hafif vurunca bir bütün halinde çıkarmayı başardım biraz soğuyunca da enlemesine ortadan ikiye böldüm neyse tarifi ben anlatmaya kalksam blog yetmeyecek siz en iyisi paketin arkasından yapın),almanız gerekiyor.Dilerseniz başka meyvelerle de yapabilirsiniz ama karaorman pastasının orjinali vişneli ben seviyorum yine de tercih sizin.

4 yorum:

  1. bundan bende istiyorum :))))

    YanıtlaSil
  2. nasıl olmuş gerçekten beğendinmi cnm geçen hafta mehmet geldi ona yapmıştım sana da yaparım öptüm çok senide prenseslerimide.. bu arada blogum nasıl olmuş?

    YanıtlaSil
  3. pastada süper bloğunda süper canım hemen hemen hergün takip ediyorum bayadır ara vermiştin yeni şeyler gördüğüme sevindim :))

    YanıtlaSil
  4. ayy canım yaa çok mutlu ettin beni aslında bi ara bıraktım dediğin gibi ama şimdi yeniden başladım bikaç tarif daha varda fotoğraflarını çekmeyi unuttum:))desteğin için sağol cnm arkadaşım:))

    YanıtlaSil